Filmes naplóm 2012

2012-ben látott filmek, havi bontásban:


január

Pénzcsináló (Moneyball, 2011). - Jó volt, nem valami feszített tempójú, meg túl maradandó sem lesz, de korrekt. Brad Pitt közel annyit evett benne, mint színészkedett.:D 8/10 //imdb

Larry Crowne (Larry Crowne, 2011) - Érdekes.. de inkább csak kihagyható, mondjuk vannak egyedi elemei, csak az nem elég a többihez. 7/10 //imdb

Elhurcolva (Abduction, 2011)  - Nagyon jó!!! 10/10  //imdb

február

Alkonyat: Hajnalhasadás - 1. rész (The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1, 2011) - Már láttam, nem lett se jobb, se rosszabb. //imdb


Underworld - Az ébredés (Underworld: Awakening, 2012) - 10/10 //imdb


március

Footloose (2011) - Végre egy táncos film, fel sem tűnt, de már hiányzott egy újabb. Vannak benne bénaságok, de a végén csak-csak tetszett, egész jó lett! Jobb főszereplőválasztások lehettek volna, de mindegy. Ez a Blake Shelton dal olyan jóó <3 :)  - 9/10 //imdb

Tintin kalandjai (The Adventures of Tintin, 2011) - Az első gondolataim sorban: de szép grafika, aztán pedig, hogy mennyivel jobb (?) lenne ez élőszereplős filmben. Kicsit hosszabb, mint kellene, az vett le belőle, mert bár szórakoztató, az utolsó fél órában leginkább csak a végét vártam. - 8/10 //imdb

Számos pasas (What's Your Number?, 2011) - Nagyon tetszett!! Kétszer is megnéztem.:) - 10/10 //imdb

Fogadom (The Vow, 2012) - Én teljesen azt hittem, hogy ez romantikus vígjáték (mint az előzőleg látott film, az a kategória), de nem az volt... Tetszik, hogy igaz történet, meg úgy az egész. - 10/10 //imdb


április

Killer Elite

Szilveszter éjjel (New Year's Eve, 2011) - Nekem tetszett!:) - 10/10 //imdb

Ügyféllista (The Client List, 2010) - A film jó. A sorozat viszont nem. - 9,5/10 //imdb

Sherlock Holmes 2. - Árnyjáték (Sherlock Holmes: A Game of Shadows, 2011) - Tudtam, hogy nem fog tetszeni, az első sem tetszett. De a színészek jók benne.:) - 6/10 //imdb


május

Mission: Impossible - Fantom protokoll (Mission: Impossible - Ghost Protocol, 2011) - Tetszett!! - 10/10 //imdb

21 Jump Street (2012) - Vicces volt.:) (De a színészválasztás nem a legjobb.) - 8,5/10 //imdb

Kémes hármas (This Means War, 2012) - Azt hittem, jobban fog tetszeni. - 7,5/10 //imdb


június

A szingli fejvadász (One for the Money, 2012) - A könyv is béna (nem tudtam végigolvasni), a filmmel sincs másként. Legalább a szereplők jók.:) - 7/10 //imdb

Blue Valentine (2010) - Ez a film nem jó. - 5/10 //imdb


július

Project X - A buli elszabadul (Project X, 2012) - Egy cseppet azért túlzás.:) A kutya miatt meg haragszom. - 8/10 //imdb

Amerikai pite: A találkozó (American Reunion, 2012) - Nem sikerült valami jól. - 7/10 //imdb

See You in September (2010) - Tetszett! - 8/10 //imdb

A csodálatos pókember (The Amazing Spider-Man, 2012) - Kicsit gyerekesnek éreztem, de ettől függetlenül tetszett. Andrew Garfield! Emma Stone! És Denis Leary, amit nem is tudtam! Iszonyú kevés filmre mondom azt, hogy na akkor ezt talán érdemes moziban nézni, és ezt nem bántam meg. - 9/10 //imdb

Friends with Kids (2011) - 10/10 //imdb


augusztus

A felhők fölött 3 méterrel (Tres metros sobre el cielo, 2010) - Nagyon jó! - 9,5/10 //imdb

Rém hangosan és irtó közel (Extremely Loud & Incredibly Close, 2011) - A könyvet végül nem olvastam el, de ezt megnéztem. - 9/10 //imdb

Az éhezők viadala (The Hunger Games, 2012) - Nem vagyok elájulva továbbra sem ettől az egésztől. - 6/10 //imdb



szeptember

Éjsötét árnyék (Dark Shadows, 2012) - Hát ez nagyon jó.:) - 10/10 //imdb

Lockout (2012) - Meg lehetett nézni. - 6/10 //imdb

Várandósok - Az a bizonyos kilenc hónap (What to Expect When You're Expecting, 2012) - Szuper! Nem igazán tudtam róla semmit, és nem számítottam semmire. Sok-sok ismert színész, olyan, mint pl. az Igazából szerelem, összekapcsolódnak a szálak, csak ez gyereket várókkal.:)) - 10/10 //imdb


október

L!fe Happens (2011) - Azt hiszem tetszett, de jaj, alig emlékszem rá (mert ugyebár már december van. - //imdb


november

Beverly Hills Chihuahua 3: Viva La Fiesta! (2012) - Az előzőek sokkal jobbak voltak, de azért: :D - 6/10 //imdb

Footloose (1984) - Nem jött be sajnos.:( - 6,5/10 //imdb

Abraham Lincoln: Vampire Hunter (Abraham Lincoln, a vámpírvadász, 2012) - Hát ez nekem annyira nem fekszik.. mondjuk a legvége tetszett. - 5/10 //imdb


december

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 (Alkonyat: Hajnalhasadás - 2. rész, 2012) - Irtó gagyi volt sok helyen, de nem tudom, nekem tetszett valahogy.:D Amikor nem a veszélyes effekteken röhögtem, akkor a mellettem ülők megjegyzésein, szóval jó volt a mozi.:D - 7/10 //imdb

Christmas in Boston (Levélbe zárt szerelem, 2005) - Jujj, ez annyira jóó volt!:) Patrick J. Adams ! 10/10 //imdb

The Bourne Legacy (A Bourne-hagyaték, 2012) - 7/10 //imdb

Hope Springs (2012) - Vicces volt, de néha tök sajnáltam őket. - 7,5/10 //imdb





3 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett a Larry Crowne:)
    A másikról lebeszéltek, de akkor lehet hogy mégis belenézek.(Pénzcsináló)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, mennyire tetszene neked, de egy próbát megér.:)

    VálaszTörlés
  3. Na én az Ügyféllistával pont fordítva vagyok :)

    VálaszTörlés