Filmes naplóm 2010

2010-ben látott filmek, havi bontásban.


január

 
Dorian Gray (2009)
 
A szövetség (The League of Extraordinary Gentlemen, 2003) - Az előző után valahogy adta magát. Jó volt.


Sherlock Holmes (Sherlock Holmes, 2009) - Kissé untam, majdnem elaludtam a moziban. Robert Downey Jr. legalább jól nézett ki.

Egyszerűen bonyolult (It's Complicated, 2009) - Egynek elment. Harley (John Krasinski) volt a legjobb benne.:)

Echelon Conspiracy (2009)

The Goods - Live Hard, Sell Hard (2009) - Ez egy idióta vígjáték, de Jeremy Piven miatt még ezt is végig tudtam nézni, úgy hiányzik az Entourage.:( 


Törvénytisztelő polgár (Law Abiding Citizen, 2009) - Ez nagyon durva volt! Csak a vége nem tetszett, mást vártam. 

Brothers (2009) - Tetszett nagyon. A három főszereplőt most megkedveltem. Tobey Maguire megszenvedett a szerepért a fogyással-hízással.

Hova lettek Morganék? (Did You Hear About the Morgans? 2009) - Ha nem Hugh Grant és Sarah Jessica Parker lettek volna a főszereplők, még rosszabb lett volna. Szóval nem volt valami jó.

Mielőtt felkel a Nap (Before Sunrise, 1995)

Mielőtt lemegy a Nap (Before Sunset, 2004)Írtam róluk.

Derült égből szerelem (Love Happens, 2009) - Sokkal jobbat vártam, kicsit csalódás.

G-Force - Rágcsávók (G-Force, 2009) - Vicces.:)

The Brothers Bloom - Szélhámos fivérek (The Brothers Bloom, 2008) - Igaz, vagy négy darabban néztem meg, mire sikerült befejezni, de tetszett. Nem tudtam, hogy vígjáték beütése is van, ha tudtam volna, lehet, hogy bele sem kezdek. Jó kis sztori volt, főleg a végén. Nem értem, miért mondják Adrien Brodyra, hogy csúnya. Gondolom, az orra miatt, de szerintem nem vészes a helyzet, legalább egyedi ismertetőjele van. Oké, ha oldalra fordul, akkor egy kicsit sok, de egyébként szimpatikus az arca, úgyhogy nem számít.

Komfortos mennyország (The Lovely Bones, 2009) - Nem teljesen azonos a könyvvel, sok minden kimaradt + a könyv jobb, blabla, ami ilyenkor mindig szokott lenni. Viszont elég látványos volt, ami azért erősen felhúzza.

Közelebb (Closer, 2004) - Ebben a filmben mindenki sérült volt. De Jude Law!! A Holiday óta nagyon szimpatizálok vele.:)

A szeretet szimfóniája (August Rush, 2007) 

Becstelen Brigantyk (Inglourious Basterds, 2009) - Azt hiszem, meg kellene néznem még egy-két Tarantino filmet. Ez szuper volt! 


február

Doctor Parnassus és a képzelet birodalma (The Imaginarium of Doctor Parnassus, 2009)

A mostohaapa (The Stepfather, 2009) - Dylan Walshot és Penn Badgleyt egyaránt jó volt látni sorozaton kívül. A film pedig hozza a kötelezőt, de semmi kiemelkedő.

Hasonmás (Surrogates, 2009) - Buta film, így, hogy Bruce Willises, főleg.

Pippa Lee négy élete (The Private Lives of Pippa Lee, 2009) - Írtam róla, bár elsősorban a könyvre vonatkozik az írás.


Rémségek cirkusza (Cirque du Freak: The Vampire's Assistant, 2009) - Mesefilm/könyv, dehát ezt gyerekeknek?

An Education (2009) - Haladok az Oscar jelöltekkel. 

Tiszta napfény (Sunshine Cleaning, 2008) - Amy Adams megint, milyen furcsa volt hosszú hajjal, eddig csak a J&J-ban láttam, ott rövid haja volt, mindkét frizurával bájos.:) Alan Arkint is nem rég láttam a Pippában. A film amúgy érdekes volt, el lehet rajta gondolkodni.

A Serious Man (2009) - Hát, az tuti, hogy nem ennek adnám az Oscart. 10/0,001 vagy hogy kell pontozni.

Valentin nap (Valentine's Day, 2010) - :) 

The Rebound (2009)

Villámtolvaj - Percy Jackson és az olimposziak (Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief, 2010) - Hát ez nagyon ócska volt.


március

The Blind Side (2009) - Tetszett, különösen, mert igaz történet. Sandra Bullockon remélem, csak paróka volt, mert valami szörnyen nézett ki... én biztos nem engedném, hogy így tönkretegyék a hajam.:D

A hercegnő és a béka (The Princess and the Frog, 2009) - Csak egy Disney.

New York, I Love You (2009)

Az elveszett fiúk  (The Lost Boys, 1987) - Az elején nagyon hangulatos volt, később már valami másba fordult, de tetszett.:) A fiatal Kiefer Sutherland is érdekes volt.:)

Vakító fehérség (Whiteout, 2009) - Kicsit unalmas volt.
  

Viharsziget (Shutter Island, 2010) - Azt hittem, jobb lesz, vsz. nagyok voltak az elvárások, emiatt a csalódás féleség.   

Az informátor! (The Informant! 2009) 

Sárkányvadászok (Chasseurs de dragons / Dragon Hunters, 2008) - Jópofa volt, nem olyan csodaszép grafikával, amilyet elvárnak az emberek (gondolom) manapság, de nekem tetszett.:) 

All About Steve (2009) - Bradley Cooper :)


április

Poligamy (2009)

Így neveld a sárkányodat (How to Train Your Dragon, 2010) 

A titánok harca (Clash of the Titans, 2010) - Ezért a nagy felhajtás? Viszont benne volt Nicholas Hoult és Kaya Scodelario is.:)


Kedves John! (Dear John, 2010) - Láttam már jobbat is. Azért nem volt rossz sem, csak másféle sztorira számítottam. Legalább nem lett egy a sok közül, kicsit más.

A szállítmány (Armored, 2009) - Tetszett. Meg ez a hosszúság (88perc) épp megfelelő volt hozzá.


május

Alice Csodaországban (Alice in Wonderland, 2010) - Ez nagyon tetszett! A látvány mesés volt, és az egész kiragadott a valóságból. És az a macska :D


június

Szex és New York 2. (Sex and the City 2., 2010) - Az első sokkal jobb volt. Ebben nem nagyon történt semmi, és más film esetében unalmas lett volna, ezt megmentette a múltja.

Túl jó nő a csajom (She's Out of My League, 2010)

Párterápia (Date Night, 2010)

Minden kút Rómába vezet (When in Rome, 2010)

Ilyen a formám (The Back-up Plan, 2010) - Alex O'Loughlin a Moonlight miatt meg lett jegyezve, viszont Jennifer Lopez nem a kedvencem.


Szökőhév (Leap Year, 2010) - Nem is tudom, nem volt rossz, de azért a valóságban nem igazán így szoktak menni a dolgok, azért aranyos.:) (Luis, a táska :))

Álom.net (2009) - Iszonyatos, ne nézzétek meg! Bár így utólag már nem tűnik annyira szörnyűnek, de közben fogtam a fejem.

Kettőt találhatsz (Catch and Release, 2006) 

Remember Me (Emlékezz rám, 2010) - Nekem tetszett. Robert Pattinsonnak szerintem nem állt rosszul ez a szerep. Azért a végén lehettek volna ötletesebbek is, de így is elvagyok vele.

Farkasember (The Wolfman, 2010) - 4/10 mondjuk. Gyakorlom a pontozást. Ez most azt jelenti, hogy elismerem, hogy jó, csak nekem nem tetszett.

Az igenember (Yes Man, 2008) - 5/10 Benne volt Bradley Cooper, az +0,5 :)) 

Post Grad (2009) - 6/10 A témája nekem most aktuális.. Rövid volt, és Alexis Bledel a főszereplő. 


július

Banki meló (The Bank Job, 2008) - Valamiért azt hittem, hogy ez Az olasz meló folytatása... Az eleje elég unalmas volt, és később sem remekelt. 5/10  

Hamupipőke-történet (Another Cinderella Story, 2008) - Aranyos film. 8/10

Vesztesek bosszúja (The Losers, 2010) - Kicsit a Wantedre emlékeztet, még ha nem is hasonlítanak, mert ez kb. ugyanannyira tetszett. 9/10

A szabadság útjai (Revolutionary Road, 2008) - Lehangoló. 6/10

Marmaduke - A kutyakomédia (Marmaduke, 2010) - Kis családi film, beszélő kutyákkal, én még sírtam is..:) 7/10 

A tébolyultak (The Crazies, 2010) - Nyilván Timothy Olyphant miatt elsősorban. 6/10 

Hot Tub Time Machine (2010) - Hülyeség.:) 5/10

Alkonyat - Napfogyatkozás (The Twilight Saga: Eclipse, 2010) - 6/10  

Kéjjel-nappal (Knight and Day, 2010) - Tom Cruise helyett játszhatta volna más a főszerepet, és akkor jobb lehetett volna. 7/10

Kutyaszálló (Hotel for Dogs, 2009) - Nekem ez már túl gyerekes volt most, inkább beszéljenek a kutyák, az jobb.:) 6/10

Repo Men (2010) - Eléggé tetszett. Azt hittem, "kevesebb" lesz, csak a szokásos úgymond, de nem. Meg Jude Lawot is jó volt látni a Holiday után megint egy jó filmben. 9/10

Summer's Blood (2009) - Beteg és pszicho. Ashley Greene szép. 7/10

Szupercsapat (The A-Team, 2010) - Háát, nem is tudom, nincs bajom vele, talán csak hosszabbra sikeredett a kelleténél. Mondjuk sok minden is történt benne. Vártam BC miatt. A sorozatot egyébként nem ismerem, csak hallomásból. 7,5/10

District 9 (2009) - Az elején szinte elhittem, hogy ez tényleg valós, megtörtént esemény... Nem szeretem az ufós vagy űrben játszódós dolgokat, részben emiatt halogattam ezt is. Pedig ez egy jó film. Kár, hogy Sharlto Copley nem szerepel több filmben, remélem, ez a jövőben megváltozik, mert nekem szimpatikus.:) 9/10

Vampires Suck (2010) - legyen 6/10

Killers (2010) - Erre gáz max. pontszámot adni? :D De hát tök szórakoztató volt, meg vicces, és mindkét főszereplőt kedvelem.:) Nem volt semmi zavaró sem. 10/10

Spread (2009) - Még egy Ashton Kutcher film. 6,5/10 

Solomon Kane (2009) - 2/10

Eredet (Inception, 2010) - Túlértékelt. És túl hosszú. Az alapötlet amúgy jó. 7/10


augusztus


A hercegnő és a béka (The Princess and the Frog, 2009) - Nagyon Disney.:) 6/10

Drágán add a rétedet (Furry Vengeance, 2010) - Elég szörnyű, de azért néha vicces volt.:) + benne volt Skyler Samuels a The Gates-ből. 5/10

A varázslótanonc (The Sorcerer's Apprentice, 2010) - Nicolas Cage neve már egyáltalán nem garancia egy jó filmre. 6/10

Salt ügynök (Salt, 2010) - Unalmas volt, ráadásul az első felében csak futott. Nem tudom, Angelina Jolie hogy vállalhatta el ezt a szerepet. 1,5/10

Sorority Row (2009) - 7/10


szeptember

The Expendables (2010) - Jól sikerült, és az utalások a korábbi filmekre is viccesek voltak + Schwarzenegger :)) 7/10

Csingiling és a nagy tündérmentés (Tinker Bell and the Great Fairy Rescue, 2010) - Ezek az emberek nagyon nem kellettek volna.. Pedig az első rész még csodaszép volt, és a második sem volt rossz. Ez csak 4/10 

High School Rock (Bandslam, 2009) - Hát ez nem egy HSM, az egyszer biztos. Alyson Michalka nálam tegnap bemutatkozott a Hellcats-ben, hát nem sikerült jobban megkedvelnem. A főszereplő fiú meg egyenesen szörnyű, nem tudom, honnan szalajtották, azok a fejek amiket vág... Végigszenvedtem, ami azért nem semmi, most úgy érzem. Azt hittem, valami jó kis zenés lesz, de még a jó kis zenék is hiányoztak belőle. 2/10

Pandorum (Pandorum, 2009) - 8/10 

Step Up 3D (2010) - Nem tetszett igazából. 6/10 


október

Az őrzők legendája (Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole, 2010) - 10/10

Cracks (2009) - 9/10

Tőzsdecápák (Wall Street, 1987) - 8,5/10


november 

Vak-randi (Blind Dating, 2006) - 8/10 

Charlie St. Cloud halála és élete (Charlie St. Cloud, 2010) - Nem volt rossz, de mégis valami hiányzott, nem igazán tudom, mi. 9/10

Harry Potter és a Halál ereklyéi I. rész (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I, 2010) - 6/10


december


Felhangolva (Get Him to the Greek, 2010) - 8/10

A nővérem húga (My Sister's Keeper, 2009) - A könyv miatt 6/10

Aranyhaj és a nagy gubanc (Tangled, 2010) - 10/10

Takers (2010) - Jaj, nagyon untam. 4/10

A Grincs (How the Grinch Stole Christmas, 2000) - Ezt még sosem láttam..:) 10/10

Karácsonyi ének (A Christmas Carol, 2009) - 10/10
  
Levelek Júliának (Letters to Juliet) - Juj, nagyon tetszett!:) 10/10

Devil (2010) - 9/10

The Social Network (Social Network - A közösségi háló, 2010) - Érdekes volt + Andrew Garfieldot még több filmbe! Addig is pótolom ez eddigieket.:) 9,5/10

3 megjegyzés: