Filmes naplóm 2011

2011-ben látott filmek, havi bontásban.




január

Ilyen az élet (Life as We Know It, 2010) - 10/10

Könnyű nőcske (Easy A, 2010) - 4/10

Az utazó (The Tourist, 2010) - 8/10

Szerelem és más drogok (Love and Other Drugs, 2010) - Oké, most már Jake Gyllenhaalt is szeretem.:) - 9/10

Már megint Te (You Again, 2010) - Hát, végigszenvedtem. Néha azért vicces volt. - 3/10

Boy A (2007) - Régóta tervben volt, most pedig Andrew Garfield miatt akartam megnézni. Ne hagyjátok ki! - 10/10

Hétmérföldes szerelem (Going the Distance, 2010) - 4/10 

The Fighter (2010) - 9/10

127 hours (2010) - Tudtam, mi lesz a vége, de nem azért a pontlevonás. 8/10


február

The Kids Are All Right (2010) - A végét kicsit elcseszték szerintem, azt leszámítva tök jó volt. Csak mást vártam volna. 10/10

Változó szerelem (Flipped, 2010) - Olyan kis semmilyen film, de mégis van benne valami. 9/10

Terhes társaság (Due Date, 2010) - Ez kiborított, lefárasztott rendesen. Szegény Robert Downey Jr.! 6/10

Gazdátlanul Mexikóban 2. (Beverly Hills Chihuahua 2, 2011) - Én is szeretnék egy csivavát! 9/10

Csak szexre kellesz (No Strings Attached, 2011) - Natalie Portman milyen szép! Na meg Ashton Kutcher sem csúnyult meg.:) 8/10

A dilemma (The Dilemma, 2011) - Volt benne egy tényleg jó jelenet még az elején, és kb. ennyi. 3/10

Tőzsdecápák - A pénz nem alszik (Wall Street: Money Never Sleeps, 2010) - Nagyon tetszett, nagyszerű dialógusok és történet. Shia LaBeouf miatt kicsit tartottam, és meglepő módon, ahogy nem erőltetik akcióhősnek, már nem is idegesített a képernyőn. Michael Douglast jó volt újra látni! 10/10


március

The Resident (2011) - Juj, nagyon félelmetes volt! 10/10

Honnan tudod? (How Do You Know, 2010) - 6/10

Elhajlási engedély (Hall Pass) - 6,5/10

Kellékfeleség (Just Go with It, 2011) - 7/10


április

Ébredj velünk (Morning Glory, 2010) - Jókat kacagtam rajta, a történet is tetszik, és Rachel McAdams (Clare!). Azt olvastam valahol, hogy Diane Keaton és Harrison Ford ezelőtt nem is találkoztak soha, ami elég hihetetlenül hangzik, de ha igaz, akkor nem semmi. - 9/10

Sorsügynökség (The Adjustment Bureau, 2011) - Én a kalaposoknak drukkoltam.:D Spoiler: Nem hagy nyugodni, hogy amúgy sem tudta volna leönteni az ingét a kabátjától! Spoiler vége. John Slattery-nek örültem.:) - 9/10

Ismeretlen férfi (Unknown, 2011) - Az elején nagyon wtf volt, aztán leült. Újabb Mad Men szereplő (January Jones), de azért Liam Neeson jobban érdekelt, ha ő nincs, lehet nem is tetszik ennyire. Karl Markovics kicsit megváltozott a Rex óta.:D - 8/10

The Roommate (2011) - Nem volt valami jó. Ilyen szereplőktől többet vártam volna. 6/10


május

A negyedik (I Am Number Four, 2011) - Hát az tuti, hogy én ezt nem olvasom el könyvben. (És még folytatása is van, Atyaúristen.) Legalább nevetni lehetett rajta.:D A kutya volt a legjobb. 6/10

Rio (2011) - Aranyos. 7/10

Dirty Dancing (1987) - Nem tudom hányadszorra. Ma már nem csinálnak ilyen filmeket. És Patrick Swayze :( <3 10/10 mi más.

Csúcshatás (Limitless, 2011) - A könyv után. Bradley Cooperrel csak jó lehet.:D De amúgy tényleg nem volt rossz, bár viszonylag hamar eléggé elkanyarodott a könyvtől, ami nem baj, filmesíteni kellett a sztorin. 9/10

A lány és a farkas (Red Riding Hood, 2011) - Nem számítottam nagy dolgokra, ilyen hozzáállással egyszer meg lehetett nézni. Persze attól még uncsi, lassú, kiszámítható... 4/10


június

Másnaposok 2. (Hangover Part II, 2011) - Nincs olyan jó, mint az első... egyáltalán, sőt. BC miatt azért nem volt időpocsékolás. 7/10

Halálos iramban: Ötödik sebesség (Fast Five, 2011) - Nem lehet mondani, hogy sajnálták belőle az akciót. Kicsit jobb párbeszédek, és teljes lenne az elégedettség. 8/10

Last Night (2011) - Egyedül Keira Knightleyt kedvelem belőle, de ez 10/10.

Beastly (2011) - Nekem tetszett.:D Csak ez a Petty fiú... csúnya dolog ilyet mondani, de "szörnyként" jobb volt.:) Nem bánom, hogy átírták a könyvet, de azért egy fordulat igazán egyezhetett volna a végén. 8/10

X-Men: Az elsők (X-Men: First Class, 2011) - Olyan kis, nem tudom, semmilyen. Azt hiszem, többet vártam. 7,5/10


július

Harry Potter és a Halál ereklyéi II. rész (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II, 2011) - Hasonlóan rossz, mint az utolsó HP filmek. Sajnos. 

Sanctum (2011) - Annyira váratlanul ért, hogy mennyire jó, majdnem írtam róla külön, de aztán mégsem. 10/10, 10/10 

Forráskód (Source Code, 2011) - (Jake Gyllenhaal lesz lehet a második BC-m?) 10/10 


Koszorúslányok (Bridesmaids, 2011) 

Szerelem kölcsönbe (Something Borrowed, 2011) - Tetszett. 8/10


augusztus 

Rossz tanár (Bad Teacher, 2011) - Nem voltam tőle elájulva, Cameron Diaz sokat dobott rajta. 7/10

10 dolog, amit utálok benned (10 Things I Hate About You, 1999) - Még sosem láttam. Néhány évvel korábban kellett volna talán, mert most úgy érzem, nem maradt volna ki sok minden, ha nem nézem meg. 6/10




szeptember-december

Őrült, dilis, szerelem (Crazy, Stupid, Love., 2011) - :) 10/10

Testcsere (The Change Up, 2011) - 9/10

Super 8 (2011) - Kicsit unalmas volt, de nem rossz az elgondolás. A végén örültem, hogy SPOILER hazament.:)


Drive (2011) - Kissé lassú, de nem rossz. Kell hozzá egy hangulat. Jól állt Ryan Goslingnak a szerep, de nem különösebben rajongok érte - bár mostanában többször látom filmekben, így kezdem eléggé megkedvelni. 8/10

Alkonyat - Hajnalhasadás I. rész (The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1) - Nem volt olyan rossz, mint amilyenre számítottam..:) Összességében egészen tetszett. 8/10

Engedd el! (Rabbit Hole, 2010) - A vége elrontotta. 6,5/10

Frászkarika (Fright Night, 2011) - Szórakoztató volt.:D Meg könnyed. Colin Farrell is jó volt benne. 9/10

A majmok bolygója: Lázadás (Rise of the Planet of the Apes, 2011) - Eléggé telitalálat. Megrázó is, szomorú is, de nagyon tetszett az egész. 10/10

Karácsonyi üdvözlet (The Christmas Card, 2006) - Szerintem tök jó kis karácsonyi film.:D Tetszett.:)) 7,5/10

Lebilincselő karácsony (Holiday in Handcuffs, 2007) - Hát, kellett nézni még egy karácsonyi filmet.:) Tűrhető. 6/10

A gondozoo (Zookeeper, 2011) - Azt hittem, nem fog tetszeni, de jól szórakoztam.:) 7,5/10

9 megjegyzés:

  1. Easy A csak 4 pont? :D Sajnálom, hogy neked nem tetszett, nekem bejött, igaz, nálam ilyen egyszer nézhetős :D De az éneklős rész a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  2. Voltak benne azért vicces jelenetek, meg Emma Stone is aranyos volt, de nagyrészt szenvedtem..:)

    VálaszTörlés
  3. Akkor most megnézzem? :)

    VálaszTörlés
  4. Neked attól még tetszhet, egy próbát megér.:D

    VálaszTörlés
  5. Oké, majd megirom nekem hogy tetszett:)

    VálaszTörlés
  6. Az Ilyen az élet kedvenc lett, az Easy A, a Már megint Te, a Hétmérföldes szerelem és a Terhes társaság nekem is hatalmas csalódás :-)

    VálaszTörlés
  7. Nekem most még csatlakozott hozzájuk A dilemma is... Kicsit nagyon szenvedős.
    Az Ilyen az élet olyan jó volt tényleg!!:) Igazán jó kezdésem volt a filmek terén.:)

    VálaszTörlés
  8. Nekem tetszett a Már megint te, nem volt rosszabb szerintem mint az Ilyen az élet.
    A Terhes társaság nekem is nagyon fárasztó volt:)
    A szerelem és más drogok egyszer nézhető volt, a többit még nem láttam,de tervezem:)

    VálaszTörlés
  9. Nekem tetszett a Lány és a farkas.

    VálaszTörlés