Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem

Ennek a könyvnek csupán az alapötlete elég ahhoz, hogy felkeltse az ember kíváncsiságát:
"Előre emlékezem, és visszafelé felejtek.
Az emlékeim - legyenek akár rosszak, jók vagy unalmasak - még csak ezután fognak megtörténni."

A tizenhat éves London memóriája minden hajnalban törlődik, nem emlékszik a múltra, és reggelente az előző este írt jegyzeteinek olvasásával indul a napja. Erről a kis titokról egyedül édesanyja és barátnője, Jamie tudnak. Amikor megjelenik az iskolában egy új fiú (Luke), Londonnal egyből megtetszenek egymásnak. Nagy lenne a boldogság, azonban érdekes módon Luke nem szerepel a jövőben látott képek közt, és Jamie-vel is összevesznek. Egyszeriben minden elromlik, sokkoló emlék jövőképei tűnnek fel, egy temetést is lát, de kezdetben nehéznek tűnik mindennek a kibogozása. Egyébként mások jövőjét is látja, és eddig úgy tűnik, nincs lehetősége megváltoztatni a jövőt... vagy talán mégis? Ez a kérdés foglalkoztatni kezdi, az is, hogy vajon ki hal meg, illetve, hogy gyógyítható-e a "betegsége". Tehát beindulnak az események rendesen, engem pedig teljesen berántott a történet, néhány óra alatt kiolvastam a könyvet.

London nagyon szimpatikus karakter, az egész hangulat, ami teremtődött a könyv által, magával ragadott, és teljesen valóságosnak éreztem, elhittem, hogy ilyen tényleg megtörténhet. Mindamellett, hogy ilyen kis rejtélyek, kérdések mozgatták a sztorit, még szerelmi szál is van benne egy helyes fiúval, szóval teljes a siker. Lehet, hogy középiskolás a főszereplő, de az egésznek nem volt épp tinis jellege. Néhány elhanyagolható furcsaságot leszámítva ez a könyv telitalálat!

5/5

275 oldal
Könyvmolyképző Kiadó


 

A könyv befejezése után én meghallgatnám. Mármint megtettem, de tegyétek meg ti is.:D
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése