Tedd tönkre a könyved




Megjelent kis hazánkban Keri Smith Nyírd ki ezt a naplót című könyve, amit mindenféle ítélkezés nélkül, válogatott módokon tehet tönkre a tulajdonosa.

Volt már pár éve egy hasonló megjelenés, sajnos már nem lehet kapni, csak a focis verziót, igaz, azt viszont erősen leárazva - már bánom, hogy anno a Nemkönyvet nem vettem meg, amikor végiglapoztam a boltban, mert most nagyon eluralkodott rajtam a birtoklási vágy. (Talán kiadják most majd újra?) És nehezen viselem, hogy végigtúrtam a netet és sehol semmi.:D :/



Mindenesetre megrendeltem ezt a kettőt, meg még valahogy bekerült a kosárba néhány másik könyv. Valahogy.:D

Kíváncsian várom, csak néhány képet láttam a naplóról, videókat szándékosan nem néztem, mert majd én felfedezem a saját kis példányomat, de akit érdekel, itt van kedvcsinálónak:


 


A sikertől függően szerintem elindulhat most valami, ami felfrissíti a kreatív könyves területet, és a színezők felköthetik a gatyát - egyébként engem a felnőtt színezők nem érdekelnek, elgondolkodtam egy röpke pillanatra, de aztán passzoltam a dolgot. 
Örülnék, ha a jövőben jelenne meg másfajta ilyen jellegű kötet, mert külföldön vannak még elég szép számmal.


2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni neked ;)
    Én is örülnék több ilyen könyvnek, Keri Smith többi műve is érdekelne.

    VálaszTörlés
  2. Jövő héten fogják szállítani, úgyhogy várom türelemmel.:) Láttam, Te már egész sokat foglalkoztál vele!:)

    VálaszTörlés