A 6. The Walking Dead évadzáró


Nagy kedvencem a sorozat, nincs még egy jelenleg, amit ennyire várnék hétről-hétre. Nem egyedülálló téma, volt már zombis film korábban is, de ez különbözik tőlük. Félelmetes, hogy milyen az emberiség, tök hiteles, hogy mennyi szemét van, és az öldöklés meg akció mellett nagy szerepe van az érzelmeknek, a lelki dolgoknak. Nálam sokat számít, hogy ennyire megszerettem a szereplőket. Az igényes képi világ mellett sem lehet szó nélkül elmenni, tehát az egész alkotás egyszerűen mesteri. Valószínűleg elfogult vagyok/voltam, mert eddig nem láttam a hibákat, pedig biztos voltak dolgok, amikbe bele lehetett kötni. Na hát ez most megváltozott.
INNENTŐL SPOILER!


Az egyik dolog Carol karaktere, egy baromság, amit csináltak vele most. Nem hiszem el egyszerűen, ez van. Alapvetően nem szimpatizálok vele, de egy erős, stb. nőből csináltak egy idiótát, és nem volt "átmenet".
Aztán itt van Negan. Jeffrey Dean Morgan nem gonosz!!! Annyira nem illik hozzá nekem ez a szerep, és az egyébként is csalódást okozó fináléban nem tudtam komolyan venni, hogy most tényleg ő lesz itt a főgonosz. Meg ott bujkált az ultraijesztő szögesdrótos baseball ütőjével egy autóban, hogy aztán meglegyen a nagy belépő, nekem ez inkább vicces volt, mint drámai. Nem is izgulok, hogy ki halt meg, mert hogy ezt aztán senki nem éli túl, az tuti. Vagy ha mégis, hát az még ennél is viccesebb lesz.
Csalódott vagyok...

1 megjegyzés:

  1. A főgonosz szerepével szerintem is mellényúltak...nem illik hozzá. Számomra se volt hiteles, elsőre. Bár a vége felé kezdett meggyőzni...izgultam, ki lett az áldozat. Hát kíváncsi leszek, hogy alakul tovább..

    VálaszTörlés