Visszatekintés: tavalyi upfronts

szerettem abbahagytam
nem lesz több rész talán pótolom 
(segítség magamnak, a 2014-es bejegyzést nézve, hogy ha kasza, akkor nem is pótolom - illetve megnézem, hogy mi lett nézős azokból, amit anno vártam)

 NBC

Constantine: szörnyű volt, csak belekezdtem.

The Mysteries of Laura: lesz második évad.

State of Affairs
Bad Judge
Marry Me
A to Z: tök szerettem, bár még nem láttam az összes részt.


midseason

Odyssey: még nem tudni.

Allegiance
Emerald City: újra berendelték

Aquarius: még nem kezdték el adni.
One Big Happy
Mission Control
Mr. Robinson: még nem kezdődött el.

Unbreakable Kimmy Schmidt
Heroes: Reborn: még nem került adásba.

A.D.: még nem tudni.

FOX

Gotham: lesz folytatás. néztem belőle elég sokat, de valahogy nem érdekel.
Gracepoint
Red Band Society
Mulaney
Utopia?

midseason

Backstrom
The Last Man on Earth: lesz folytatás, belenéztem és nem tetszett.
Hieroglyph
Empire: lesz második évad, belenéztem, de nem kötött le.
Weird Loners
Bordertown: még nem kezdődött el.

ABC

How To Get Away With Murder
Forever

midseason

Secrets and Lies: lesz folytatás
Agent Carter: szintén.
American Crime: ennek is lesz.
The Whispers: még nem kezdődött el.
Galavant: az első részt néztem, nem volt vele bajom, de nem folytattam vmiért. lesz 2.évad.


NBC

Stalker
NCIS: New Orleans
CSI: Cyber
Scorpion
Madam Secretary
The McCarthys

midseason

Battle Creek
The Odd Couple

CW

The Flash
Jane The Virgin

midseason

iZombie: ez egyszerűen borzasztó. szerintem végig sem tudtam nézni az eső részt.
The Messengers


Tehát nem túl sok ragadott meg vagy kezdtem el egyáltalán, összesen három, de csak egynek lesz folytatása..
Két hete kezdtem el írni ezt a bejegyzést, de mostanra sikerült befejezni, és hát remélem, nem hagytam félbe semmit, mert nincs kedvem átnézni még egyszer...:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése