Manhattan Love Story & A to Z

Mostanában nem készül igazán jó romantikus vígjáték, ezt megállapítottam egy ideje. Elkezdtem nézni kettő olyan sorozatot is, amik elvileg komédiák, de nem olyan idióta fajták, amik miatt nem bírom a sitcomokat, és arra jutottam, hogy elég jól elmulasztják az említett filmek hiányát. Az A to Z-t vártam az upfronts óta, de a Manhattan Love Story valahogy kimaradt, nem rég értesültem róla. Mindkettőből láttam már két részt, és viszonylag hasonlóak, stílusra és történetre is.

A to Z


Andrew és Zelda az elmesélés szerint 8 hónapig, 3 hétig, 5 napig és 1 óráig voltak kapcsolatban, és mi a megismerkedésüktől követjük őket. Vannak viccesnek szánt jelenetek, csak nem fárasztó módon, és az egész olyan aranyos, jól esik mosolyogni rajtuk.

Manhattan Love Story


Dana New Yorkba költözik: új város (nemisakármilyen), új munka, és a címből következtetve új szerelem teszi izgalmassá az életét. A barátai révén a pasijelölt Peter, tehát össze lennének boronálva, ám nem indul zökkenőmentesen az ismeretségük. Érdekesség, hogy olykor beszúrják aláfestésnek a gondolataikat, amitől nem kell megijedni, mert nem idegesítő. Szóval ez is tök aranyos, másképp, mint Zeldáék, viszont ugyanúgy megmosolyogtat és jól esik nézni.

A színészek nem most kezdték, láthatók voltak (számomra) ismertebb dolgokban, mégis inkább csak Jake McDormant - a képen felismerhetetlen - emelném ki a MLS-ból, akit a Shameless illetve a Greek című sorikban láttam.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése