Liz Fraser: Hoppá, jön a baba!

A mai világban nehéz egy nőnek az élet több területén megfelelnie: feleségként, a munkahelyén, és amikor eljön az idő, anyaként is helyt kell állnia. Őszintén, vannak emberek, akiket csodálok a hatékonyságukért, nekem gyakran még a szimpla időbeosztásom is totál káoszt okoz a fejemben. A Hoppá, jön a baba! segít a gyerekkel kibővült élet változásit megfelelően kezelni, de nem csak amolyan felszínesen, hogy hogyan legyünk "szuperdivatosak" meg ilyesmi, sokkal részletesebben készít fel a változásokra, és ad tanácsokat a jövőre nézve lelki téren is. A stílusa roppant élvezetes, még kikapcsolódásnak is remek a könyv, az írónő igazán szórakoztató személyiség lehet.:)

A legelején, a babára való várakozásnál, majd felkészülésnél indulunk és egészen a munkába való visszatérésig elkísér minket a témában. Nem olvastam még babaváró könyvet, de ahogy most szétnéztem a kínálatban, hát a többi nem túlzottan fogott meg. 

Irtó sok mindent tudtam meg, amik teljesen az újdonság erejével hatottak. A testi-lelki változásokat egyaránt érdekesnek találtam, de ennél sokkal többet ad a könyv, mert totál gyakorlatias dolgokkal foglalkozik, felesleges/nélkülözhetetlen babaholmik, kényelmes, de nem topis öltözködési tippek (a mamiknak), és még nagyon hosszan sorolhatnám, de itt tényleg az van, hogy mindenre teljeskörűen kitér, ami csak kapcsolódhat egy nőhöz az életében, és azt egy gyerekhez alakítva mutatja be. Szóval ezek tényleg hasznos dolgok, és nagy segítség lehet, ha időben átlátunk ilyesmit. Én eddig úgy éreztem, hogy ha gyerek lesz, minden megváltozik, és tulajdonképpen tényleg, de most már szerintem nem fogom katasztrófaként megélni a dolgot. Csak egy kicsit.:D Nos igen, a gólya nem várható mostanában nálunk, de most már tudom, hogy mit fogok tutira újraolvasni, ha erre veszi az irányt. Rám nagy hatással volt ez a könyvecske, hasznos, sok helyen kacagtató, és így együtt életmentő (komolyan).

5/5

412 oldal
Sanoma Media


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése