Viszlát 2012

Most kéne ilyen évértékelő izét csinálnom, és kis részben azért teszem, mert úgy szokás, nagyobb részt viszont mert kedvem is van hozzá. Röviden úgy értékelem ezt az évet a bloggal kapcsolatban, hogy látványosan keveset foglalkoztam vele, ami elég jól látható, főleg most érzem, mikor az utolsó pillanatban szedtem össze az ősz óta megnézett filmek listáját a naplóhoz, a könyvespolcról nem is beszélve. És most akkor jönnek a toplisták meg összegzések - sok kép, kevés szöveg.

2012-ben 36 könyvet olvastam (siralmas, de ez van), és érdekes, de ugyanennyi filmet, tehát 36-ot láttam. Sorozatokat azért nézegettem, bár azt sem eleget.

Filmek:

5.  A csodálatos pókember (The Amazing Spider-Man, 2012)


Szerettem a mozit, kedvemre való színészgárda, látványilag is ok és a történt se rossz.


4. Elhurcolva (Abduction, 2011)

 
Egyszerűen csak marha jó akciófilm volt.


3. Fogadom (The Vow, 2012)


Hát ezért tök odavoltam, és megmaradt bennem a dolog, így születnek a dobogósok.


2. Footloose (2011)



Azt hiszem, háromszor láttam? Később megnéztem a régit is, de az nem jött be sajnos. 


1. Számos pasas (What's Your Number?, 2011)


Jó romantikus vígjátékokból sosem elég, ez pedig kiváló!:) (Kár, hogy a posztere ilyen béna.)



Könyvek:

5. Sarah Dessen: Altatódal


Valójában nehezen tudtam eldönteni, mi legyen az ötödik, végül úgy éreztem, talán ez a leginkább idevaló.


4. Simone Elkeles: Rules of Attraction - A vonzás szabályai


Oda-vissza vagyok ezért a könyvsorozatért. 


3. Isabel Wolff: Mesés ruhák kalandjai - egy vintage bolt körül


Ó, hát ez teljesen elvarázsolt a témájával. Szeretnék legalább egy vintage ruhát.:) 


2. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi


Csak így.:) Majd újraolvasáskor választok kedvenc kötetet, egyelőre szét sem tudom őket választani történések szerint, teljesen összefolyt az egész.


1. Erin Morgenstern - Éjszakai cirkusz



A rajongó poszt azt hiszem, kifejez mindent.




Sorozatok:

10. New Girl


Kissé lemaradtam vele, pedig a szereplők változatlanul szeretnivalóak és persze vicces is a sori.


9. Wedding Band



Ez egy egészen új felfedezés nálam, majd írok róla. 


8. Teen Wolf


Én szeretem ezt.:D Szerintem nyaranta nagyon elkél ez a tinis-farkasos cucc.


7. Revenge


Kicsit megkopott a varázs, meg elmaradozott a hetiben nézés, ezért hátrébb került.


6. Walking Dead


Amikor épp műsoron van, az elsők közt van a helye a néznivalók között.


5. The Vampire Diaries


Azt hiszem, sokszor már csak megszokás miatt nézem, annyira nem nagy a rajongás, mint régebben. Pedig elég ügyesen írják a sztorit, valahogy mégis kevesebb már. De nem tudtam hátrébb sorolni. (Ellenben a Supnatot simán lehagytam... hümm.)


4. Shameless


Változatlanul kedvenc! Alig várom a januári folytatást.


3. Criminal Minds



Ez volt a nyári darám, amit a 7. évad közepe felé jegeltem. Hihetetlenül imádom.


2. Chicago Fire


Nem írtam erről, pedig kéne.


1. Suits 



Ha a Shamelesst várom, ennek a folytatásáért majd megveszek.:)




Színészek

5. Tyler Hoechlin


Hát az úgy volt, hogy akkor most Alex O'Loughlin lemaradt. 


4. Jesse Spencer


Soha nem gondoltam volna, hogy ő bármi ilyesmi listámra felkerül, de a Chicago Fire megtette a hatását.:D


3. Joseph Morgan


 A VD-ben kedvenc lett, ez az oka.:)

 
2. Andrew Garfield




(Már a FB film előtt is tudtam róla, szóval nem új keletű a dolog.)


 
 1. Patrick J. Adams


Suits...:)




Színésznők:

5. Zooey Deschanel



A New Girl végérvényesen megkedveltette velem.



4. Lauren German



A Chicago Fire női főszereplői közül ő a kedvencem. Mondjuk összesen ketten vannak.:D



 
3. Meghan Markle


Bár Donna karakterét imádom, szerintem ő szebb.




 
2. Rachel Bilson

 
Tök aranyos szerintem, a HoD-ben a férfi szereplők sosem lesznek húúk, de ő legalább mindig csinos.


1. Emma Stone

 
Egyre több filmben láttam, és egyre jobban kezdtem kedvelni.:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2013-ra ünnepélyesen megfogadom, hogy többet fogok olvasni, sorozatokat nézni, meg úgy egyáltalán szórakozni, amibe a blog is beletartozik - és komolyan is gondolom, mert amiket ez az év hozott bizonyos tekintetben nem tetszik, bár vannak amik tök jók belőle, de még jobb lenne, ha nem mennének fontos és más módon fontos, inkább kikapcsolódást jelentő dolgok rovására.


Frissítés: Amúgy volt olyanom decemberben, hogy blogszülinap, jó hogy így rájöttem január elsején.:D Szóval több, mint 5 éve blogolok, és ez az oldal már 3 éves elmúlt - hát ö, most akkor így ennyit a megemlékezésről.:D




 

2 megjegyzés:

  1. Kiestem ebből a témából. A kedvenc sorozatom a Homeland, AHS, 666 PA volt idén, meg a Hart of Dixie. Filmeket alig néztem.
    nyuszisz

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot! :)
    A filmeknél nekem a Fogadom tetszett a legjobban.
    The Vampire Diaries, Revenge, Walking Dead,Shameless- ezeket nagyon szeretem:) A Teen Wolf is jó:)
    Mesés ruhák kalandjai: annyira tetszik a borító! :)
    És persze boldog új évet! :)

    VálaszTörlés