New Girl - 1. évad

Az első rész után abbamaradt a nézése, aztán április környékén nekiláttam a pótlásnak. Rövid idő alatt megszerettem a szereplőket, és onnantól kezdve nem számított, ha becsúszott egy-egy gyengébb rész (amit leginkább a túlzott idiótaság okozott), nem vette el a kedvem a sorozattól. Azt szerettem benne, hogy mindig jó kedvem lett tőle, és ugye az ember általában vevő a vidámságra. Rájöttem, hogy simán nézhetek sitcomokat is, csak válogatós vagyok, és az a titka az egésznek, hogy milyen színészek játszanak benne. Legyenek szimpatikusak már első ránézésre is, a következő fontos dolog pedig, hogy a megformált karaktereket is megszerettessék, valamint az atmoszférája is legyen a kedvemre való, és itt ez pont így történt. Úgyhogy most várom ám az őszi sitcomokat, az elmúlt évekkel ellentétben sokba tervezek belenézni.


A kedvencem Jess és Nick lett, és szerintem utóbbinak tetszik az előbbi, és talán fordítva is így lehet.:) Schmidt nagyon hibbant, Cecet is kedvelem, Winstont viszont kb. észre sem vettem, elég kis jelentéktelen, legalábbis nálam mindig a háttérben mozgott.

Örülök, hogy lesz 2. évad!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése