Upfronts előtti visszatekintés tavalyra

Tegnapra terveztem ezt a bejegyzést, úgyhogy kicsit elkéstem.

Ilyenkor szeretek visszatekinteni, mit műveltem sorozatnézés tekintetében a korábbi újoncokkal, mielőtt felsorakoztatom a jövőben érdekesnek ígérkező sorikat. E bejegyzés nyomán haladva:

Grimm: jó néhány részt néztem, mindig érdekeltek az új lények, az új mesék, de a nyomozás megölte számomra az egészet.

The Firm: nem néztem bele.

Awake: a első részt megnéztem, és arra jutottam, hogy nekem ez nem kell.

The Playboy Club: a pilotot láttam, tök tetszett, de tovább nem jutottam, aztán kasza is lett sajnos.

New Girl: az első részről itt írtam, hamarosan jön még egy poszt róla.

Alcatraz: tetszett a kezdés, aztán már kevésbé. valahogy abbamaradt, de nem hiányzik.

Terra Nova: nagyon sajnálom a kaszát, szerettem.

X-factor (US): jó volt, és elmaradtam vele, mindig eszembe jut, hogy pótolni kéne.

Charlie’s Angels: az első rész szörnyű volt, nem csodálkozom a kaszán.

Revenge: juj, az egyik új kedvenc.:)

The River: hülyeség, nem néztem sokáig. (elkaszálták)

GCB: elméletileg nézem, gyakorlatilag nem. amit eddig láttam, az tetszett. (kaszált, ami várható volt)

Pan Am: nagyon tetszett, de csak az első részt láttam. (kasza lett)

Once Upon A Time: ez egy akkora hülyeség. a pilotot néztem csak meg.

Apartment 23.: nem vagyok tőle elájulva, de azért nézem. vagy valami olyasmi, most pontosan nem tudom, mennyire vagyok lemaradva vele.

Ringer: kb. 3 percet néztem belőle. kasza lett az évad végén, tehát nem lesz 2. évad.

Hart of Dixie: na ezt berendelték, lesz 2. évad. Pedig nem hiányozna. Kicsit megkésve, de nézem a részeket.

The Secret Circle: ezt egy kicsit sajnálom, hogy nem lesz 2.évad. bár még csak 10 részt láttam, de az nézhető volt.

Összesen 7-8 nyerte el a tetszésem végülis, közülük 3 olyan (New Girl, Revenge, HoD - jé, ezt simán lehetne hódnak hívni, ez most csak így feltűnt /időben/), ami folytatódik ősszel.

 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése