New Girl - 1x01

Mindenki New Girl lázban égett egész nyáron, kivéve engem, bár szerintem is nagyon aranyos és szép Zooey Deschanel, és én is csak miatta akartam belenézni, mivel nem vagyok nagy sitcom néző.


A sztori egy mondatban könnyedén összefoglalható: egy lány három pasi lakótársa lesz. Szerintem nem volt elég vicces, de a műfajban azt hiszem, hogy túl nagyok az elvárásaim: nevettessen meg, de ne legyen erőltetett, és hülyeség. Itt minden megvolt, csak a nevetés nem eléggé (na jó, mégsem, mert a vége felé úgy éreztem, hogy már egy kicsit sok, ennyire senki nem zakkant, de még nem volt vészes), de az szinte sosem, úgyhogy nem baj, egy film elég ritkán éri el, hogy már a hasam és az arcom is fáj.:))


Viszont azt jól ábrázolja, hogy milyenek a fiú barátok egy lány számára, ez tetszik benne. A Dirty Dancing pedig tényleg jó film.:D Egyelőre még maradok szerintem. (Az Istennek se ugrik be, hogy Max Greenfield ki volt a Greek-ben.)

/A plakáton a kezdési idő nem téves, csak már elérhetővé vált a pilot./

3 megjegyzés:

  1. "nevettessen meg, de ne legyen erőltetett, és hülyeség" nem kellene, hogy ez sok legyen, csak itt nem működött.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egy nagyon vicces dolog. Inkább aranyos. Én is biztosan maradok még egy darabig.

    A srácra lusta voltam rákeresni, de nagyon ismerős volt. Később rájöttem, hogy Leo a VM-ből :)

    VálaszTörlés
  3. kiara: Ja igen, onnan nekem is beugrott, csak a Greek-es szerepe nem.:)

    Dominik: Hát, nem tudom, eddig sitcomból amit láttam és igazán tetszett, az a Better Off Ted, az igazán vicces volt.:) Szóval max. ahhoz tudom hasonlítani.

    kiara, amúgy tényleg, az aranyos inkább jobban jellemzi, mint az hogy nagyon vicces lenne.

    VálaszTörlés