Teen Wolf - 1. évad

Az MTV új sorozata biztosította a tavalyi The Gates után az idei nyárra is a farkasokat, és ez szerencsére most nem lett kasza, berendelték a 2. évadot. Egy színész csatlakozott is a kertvárosi farkasoktól, szegény Colton Haynes változatos produkciókban kap szerepet.:)


A vérfarkasságot szerintem nagyon nehéz nem nevetségesen megjeleníteni a filmekben. A Teen Wolfnak sem sikerült igazán, de nem is számítottam nagy dolgokra. Ebben a szellemben elvárásokból is híján voltam, vagyis a lehető legkedvezőbb volt a helyzete nálam, és remekül is alakultak a dolgok: kb. az egyetlen, amit rendesen, hetiben követtem a nyár folyamán.

Többen leszólták, és tényleg vannak hibái, meg gagyi néha (értem itt a morgásokat és egyéb hatásokat) meg cikis párbeszédek, jelenetek, mégis valahogy élvezetes. Ja, Tyler Hoechlint említettem? Tudjátok, 7th Heaven, csak már megnőtt, és nem is akármilyenre cseperedett.:) 

Van tinis szerelem, titkok, rejtélyes múlt, ezek keveréke szórakoztató és izgalmas történetet alkot. Néha tényleg olyan, hogy Úristen, komolyan képesek voltak ezt így megírni? Meg amit a szereplők tudtak cselekedni, hát olykor már én éreztem magam kínosan helyettük is. Azonban az ilyenek szerencsére nem sok vizet zavarnak, egy-egy pillanatig tartó eltévelyedések.

A vérfarkas vonulat olyan formában jelentkezik egyébként, hogy egy fiút megharapnak, átváltozik, kezdetben nem tudja, mi történik vele, aztán megvilágosodik, megismer egy másik farkast (ő Tyler Hoechlin), meg van neki egy idegesítő haverja, aki később kevésbé lesz idegesítő, vagy csak időközben hozzászoktunk. Ezalatt bejön a képbe Allison (a lány, aki új a suliban), és a csapat (elfelejtettem, hogy mi volt a sport) kapitánya, Jackson, aki félti a pozícióját, mert Scott hirtelen ügyes erős és menő lett. És még van Lydia, Jackson barátnője, őt is lehet kedvelni. Meg persze az egyéb bonyodalmak mellé, amiket nem vázolok, ott vannak a vérfarkasokra vadászók.

Örülök, hogy lesz folytatás, szívesen elnézegetek a mostani 12 rész után jövőre is egy párat.

1 megjegyzés:

  1. A The nine lives of CK-ben pedig sakál volt a srác az egyik epizódban.

    VálaszTörlés