Könyvmoly játéka

Könyvmoly indította, a kérdés a következő:

Melyik íróval és/vagy költővel ülnél le egy jót beszélgetni, és miért? 

Ez számomra azért nehéz kérdés mert hirtelen azt gondoltam, hogy senkivel. Nem vagyok ilyen íróval/hírességgel nagyon beszélgetni akaró típus.:) De aztán kicsit jobban elgondolkodtam, és mégis találtam néhány írót. Elsőként Csernus ugrott be, de lehet, hogy azért, mert vele egy nyelvet beszélek. Nem érzem, hogy szükségem lenne pszichológusra, de egy pár dologban talán helyrerázódnék, ha leüvöltené a fejem.:D Igaz, hogy még egy könyvét sem olvastam, csak elkezdtem hármat, de azért a média miatt ismert lett. A többiekkel "látatlanban" leginkább a könyveikről beszélgetnék, biztos unnák a dolgot.:) Rebecca Miller mesélhetne még kicsit Pippáról, miért ilyen történetet írt, van-e különösebb oka a négy különböző életnek, ilyesmi. Audrey Niffeneggerrel csak úgy, mert imádom a könyvét - remélem, ebből hamarosan könyveit lesz. Marina és Szergej Gyacsenkoval, mert a könyvük annyira különleges. Hogy régebbi korban elő "írót" is írjak, szívesen találkoznék Ellen Rimbauerrel, hogy meg tudjam állapítani, mennyire hihetek a naplójának.

Tovább kell adni két bloggernek: Nima, nyuszisz.

3 megjegyzés:

  1. Csernu, húúú én félnék vele összefutni pont a leüvöltés véget:P

    VálaszTörlés
  2. Csernustól én is félnék. Kb. a felét meghallgattam a Nőnek és Férfinak is (hangoskönyvben, amit ő maga olvas fel). Érdekes volt, csak mindig nagyon felidegesített, ezért szüneteltetem. Olyan mintha folyamatosan szidalmazna és néhány perc után kezdek megsértődni :)))) Élőben még rosszabb lehet.

    VálaszTörlés
  3. Én bátor vagyok:D, amúgy meg ha már üvöltözik, akkor igaza lehet, és úgy hatásosabb, mintha lágy hangon társalogna.:)

    nyuszisz, el tudom képzelni, hangoskönyvben milyen lehet :D

    VálaszTörlés