Rizzoli & Isles 1. évad

Még nem találkoztam olyan nyomozós sorozattal, ahol úgy megszerettetik velem a szereplőket, mint mondjuk egy sima dráma esetében. Jane és Maura is annyira szeretnivaló karakterek, ráadásul a nyomozós része is izgalmas volt (egy-két kivétel azért akadt, amik kevésbé kötöttek le), és többször személyesen is érintettek voltak a hősök. Hát, szóval jól meglepődtem. A cliffhangerről csak annyit, hogy kis híján elsírtam magam azon a jeleneten, ez is csak azt erősíti meg, hogy tényleg megszerettem őket. Sajnálom, hogy csak 10 részes volt az évad, és várom a következőt. 


Ahogy azt a pilot bejegyzésénél kommentben írtam, ez az első kötete a könyvsorozatnak. Nagyon érdekel, hogy a könyvben is így a szívéhez nőnek-e az embernek, és persze számítok egy jó kis krimire is. Nem hátrálok meg a rettenetesen csúnya borítótól sem.

A főcím pedig csak ennyire hangulatos.:)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése