Könyves mém

Nyuszisz jelölt meg, köszönöm szépen neki! :) Teljesen odavagyok a mémelős játékokért (amelyik tetszik), és ez is tök jó, csak hozzám nem tudom, mennyire való, mert szerintem még nem olvastam eleget ahhoz, hogy összeállíthassak egy jó listát egy ilyen feladat során. De azért próbálkozom.:)

A feladat a következő:
Írj ki tíz plusz egy könyvet, amiket te már olvastál, és ajánlanád a többieknek. Nevezz meg öt bloggert, akinek kíváncsi vagy a véleményére, linkeld be őket, és hagyj nekik üzenetet a blogjukban.

Tíz könyvet nem tudnék írni, vagy konkrétan ajánlani a fent említett okok miatt, de ötöt igen, úgyhogy én ilyen kis nyomin teljesítem a feladatot.:)

Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége
Csak ajánlani tudom, és hát nincs benne semmi különleges, mivel eléggé közkedvelt könyv lett. Eddig ez életem legjobb könyve, legalábbis azt hiszem. Egy nem mindennapi szerelmi történetet mesél el, fordulatos és megható. Nagyon szeretem.:)

Rebecca Miller: Pippa Lee négy élete
Ez egy elég érdekes könyv, valamiért megfogott. Több olyan momentuma van, ami miatt közel érzem magamhoz. Szerintem érdemes elolvasni. 

Jane Austen: Értelem és érzelem
Eddig ezt sikerült elolvasnom Jane Austen-tól. Pedig több kötet is van tőle a polcon, de túl lassan haladok a könyvekkel, és folyton találok többet és többet, ami érdekel.

Bram Stoker: Drakula gróf válogatott rémtettei
Vámpír alapműként kell tekinteni rá.

Peter Mayle: Egy év Provence-ban
Itt is csak elkezdtem az író könyveit, de még messze járok attól, hogy az összeset olvassam. Peter Mayle és felesége, Angliából Provence-ba költözik, és erről szól, hogy milyen a beilleszkedés, megismerik a helyieket, a szokásaikat. Kellemes hangvételű, időszakosan jó tőle olvasni.

+1 J. K. Rowling: Harry Potter sorozat
Ebben sincs semmi meglepő. A 3. kötet a kedvencem (Lupin és Sirius miatt).

És akiknek a listájára kíváncsi lennék (a játék persze nem kötelező:):



Dominik (bár ő már jelölve lett, de nem baj)


Wynonna

6 megjegyzés:

  1. Ebből 3-at olvastam, az Időutazót nem annyira rég. Az Értelem és érzelmet gimiben nyertem tombolán, Austen nem a kedvencem, de az életéről szóló film tetszett.
    A Drakulát nagyon rég olvastam.

    VálaszTörlés
  2. A Harry Potter könyveket olvastam. Nekem a kedvencem talán az ötödik. De nem nagyon tudok már különbséget tenni közöttük. Az időutazó feleségét szeretném elolvasni, és meg is nézni, de még egyikre sem került sor eddig.
    Jane Austintól csak a Büszkeség és Balítéletet olvastam, az tetszett.
    Itt pedig az én 10+1 könyvem: http://kiaravm.tumblr.com/post/857218986/konyves-mem

    VálaszTörlés
  3. Köszi a jelölést, majd megcsinálom, én sokat olvasok :)
    A HP könyveket olvastam ezek közül, azokat kedveltem is. A Niffenegger könyvet beterveztem, bár a film is már régóta a listámon van. A Drakulás egész érdekesnek tűnik, de a többi nem igazán az én stílusom.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy nekem mostanában nem megy az olvasás. Nem tudom, miért..

    VálaszTörlés
  5. köszi.:))

    nem megy az olvasás?? nemá. a világ legjobb dolga.

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom, amiket most olvasok, azokkal csak kínlódok. A Vámpírnaplókat kivéve, mert az csak kis semmiség. Az Otthon a világ végén-től vhogy nem ezt vártam, de azért be kellene fejezni mégis csak. A Vince és Joy viszont nem nagyon érdekel.:/ És nem szeretek egyszerre túl sok könyvet olvasni, abbahagyni sem igazán, ha már elkezdtem, de most már ezekkel az lesz szerintem. Ilyenkor mindig ez van, hogy így megrekedek.

    VálaszTörlés