Alias 2. évad

Mivel eléggé rapszodikusan néztem, nem nagyon tudok mit írni róla, egy kicsit ziláltan tárolódott a memóriámban. Valamikor sok hétig egy részt sem néztem, máskor meg 2-3 epizódot is egymás után.


Az mindenesetre biztos, hogy továbbra is ugyanolyan jó, mint az elején, és olyannak is ígérkezik.

"Kedves" kis cliffhangerrel fejezték be, aminek hatására már a 3. évad első részein is túl vagyok, de az majd egy másik bejegyzés témája lesz. (Ahol nem lesz több a kép, mint a szöveg.)


Még annyit, hogy mérges vagyok, mert rájöttem, hogy Bradley Cooper max. 2 részben lesz még benne (ha lehet hinni imdb-nek, és miért ne lehetne), és hát ez szörnyűséges.:( Na mindegy, be kell érnem Michael Vartannal. Tragikus.:) Majd nézek Kitchen Confidentialt vagy esetleg Jack & Bobbyt.

Most már szeretném befejezni a sorozatot, meglátjuk, milyen hamar sikerül.

1 megjegyzés:

  1. Az első két évad 100 %-os részemről, a legjobb akciósorozat. A harmadik évadnál már volt némi gond, de még így is olyan 75%-ra értékelném. A negyedik nagyon gyenge lett, szomorú, már sok az unalmas rész. Az ötödikre bekövetkezett némi javulás, ami szerencsére nézhetővé tette a szériát ismét, de az első kettőhöz képest sehol se volt.

    VálaszTörlés