Upfronts 2010


A sitcomokat és a nyomozósakat ki is hagyom, mert engem azok hidegen hagynak. Ja, és az ügyvédeseket is.
Amik érdekelnek:

  • NBC:

Undercovers: Mert J.J. Abrams, és jó Alias utódnak tűnik Mr.&Mrs.Smith-esen.
The Event: Nem érdekelne, de Scott Pattersonra kíváncsi lennék.
Love Bites: Remélem, aranyos lesz.:)

  • FOX:

Lonestar: Ez jól hangzik, és vicces lenne egy modern Dallas.:)
Terra Nova: Avatar sorozatban - a képet látva. A leírás alapján kicsit újító szerűségnek tűnik, kíváncsi leszek rá.

  • ABC:

My Generation: Jól hangzik.
No Ordinary Family: Hát nem igazán ismerem a The Shieldet, de Michael Chiklis enyhén szokatlannak tűnik ebben a szerepben, szóval mókás. Julie Benzet szeretem, Autumn Reesert is bírtam a True Bloodban. Tehát a szereplőkkel nincs baj, a sztori meg - a Hősök is jól indult, majd kiderül, mi lesz ebből, előzetesen várom.
Mr. Sunshine: Igaz, hogy sitcom, de Matthew Perryvel.

  • CBS:

Hawaii Five-O: Csak Alex O’Laughlin és Grace Park miatt jegyeztem fel.
Defenders: Csak ha nem lesz túl ügyvédes.
Blue Bloods: Csak a családias téma miatt, ha nagyon átmegy rendőrbe, passzolom.

  • CW:

Nikita: Közöm nincs ehhez a Nikita sztorihoz, de jónak tűnik, kíváncsi leszek rá.
Hellcats: Kell.:)

Úgy érzem, nem sokat várok az újak közül, és ki sem írtam azokat, amik egyáltalán nem keltették fel az érdeklődésemet (korábban minden újról írtam valami véleményt, most nincs hozzá kedvem). Már nem érdekelnek úgy a sorozatok, mint mondjuk egy éve. Csupán nézni szeretem őket, a velük kapcsolatos pl. hírek egyre kevésbé foglalkoztatnak.Videókat továbbra sem nézek, csak képeket, és utálom a spoilereket, legyen bármilyen kicsi, még egy vendégszereplő is bosszanthat, ha olyan.:) Az előzetesekre pedig azért nem vagyok kíváncsi, mert mindent akkor akarok látni először, amikor magát a sorozatot.

Ja, és nagyon-nagyon sajnálom a Ghost Whisperert!:(

4 megjegyzés:

  1. Még időm sem volt végignézni az összes upfronts videót, de azért ebből én is elég sokat várok :) Több sorozat inkább a szereplők alapján került fel a listámra (Perry,O'Loughlin...) Előzeteseket nem éri meg nézni, mert az egész pilotot ellövik sok esetben :S Meg kell majd nézni az összes pilotot és az alapján dönteni :D

    VálaszTörlés
  2. Ma összeírtam én is, mi lesz várós pilot :)
    Összesen 14, amit lehetetlen tartani :D Nekem is van olyan, ami csak a szereplők miatt van, van ami eyecandy miatt várós. (pl. nikitánál sokat dobott rajta Shane West :P)
    Most kivételesen belenéztem a promókba. Sosem szoktam, utálom, ha tudom mi fog történni. De úgy gondoltam, még messze van szeptember. :)

    NBC: Undercovers, Outsourced, Event, Love Bites, Fiends with Benefits
    FOX: Raising Hope, Running Wilde, Terra Nova
    ABC: My Generation, No Ordanary Family, Mr Sunshine
    CBS: Defender (bár ez nagyon kétséges)
    CW: Nikita, Hell Cats

    VálaszTörlés
  3. Wynonna: ha nem is az összeset, de az lesz.:)

    kiara: jé, tumblr.:) Shane Westet én is kedvelem.:)

    VálaszTörlés
  4. Még nekem sem volt időm nézegetni, mi lesz jövőre, Jó hogy így összeírtad, nagyjából ezek érdekelnek engem is az alapján, amit lehet tudni róluk.

    VálaszTörlés