Feast of Love (2007)

Ebbe a filmbe csak úgy belefutottam, és Stana Katic miatt akartam megnézni - először, aztán volt egy olyan érzésem, hogy ez tetszeni fog. Így is lett. Stana Katic nem szerepelt valami sokat, de a film nagyon jól sikerült.



Romantikus, a szomorúbb fajtából, úgyhogy inkább szerelmi dráma. A főszereplő Harry (Morgan Freeman) és mellette még néhány ember sorsát követhetjük nyomon. Egy fiatal párét, és egy férfi és egy nő életébe is bepillantást nyerünk, akik rövid időre keresztezik egymás útját, mielőtt eljutnak az igazi boldogsághoz.

Végig nagyon élveztem a filmet, és elgondolkodtatott. A fiatal párral majdnem azonosulni is tudtam, talán mert hasonló életszakaszba kerülök hamarosan, nem tudom. Bradleyt és Dianat sajnáltam, egyiküknek sem volt egyszerű. Selma Blair pedig vitt bele egy pillanatnyi L-es vonalat.

Későn tudtam meg, hogy könyvből van. Magyarul is megjelent, Charles Baxter - A szerelem bősége címmel. Kezdek rájönni, illetve feladni azt a dolgot, hogy minden film, ami könyvből készült, és esetleg érdekelhet, azt a film előtt elolvasom. Nem tudom, hogy a filmek hány százalékának szolgál alapul egy könyv, de úgy érzem, ezt a harcot feladom. Ami úgy jön ki, azt elolvasom előtte, ami nem, hát azt legfeljebb majd utána fogom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése