Julie & Julia (2009)

Helyes kis film volt.:) Az első fele jobban tetszett. Írtak benne blogot, főztek, sütöttek benne sokat, meg franciául beszéltek. Két nő a főszereplő, különböző korban élnek, a receptek és a főzés segítségével mégis összekapcsolódik a két történet. Helyenként elég vicces, lehet rajta kacagni. Meryl Streep kicsit különc hölgyet alakít, sokszor mosolyogtam rajta. Azért nem csupa vidámság az egész, de ez csak az egyensúly kedvéért van. A sok étel láttán kedvem is támadt sütni, mondjuk egyébként is tervben volt, de a film miatt még lelkesebben álltam neki. Először sütöttem pitét, almásat, olyat, amilyet Felicity is csinált abban a pités filmben. Ebben a filmben is láttam olyat, csak az csokis volt.

A végén vártam, hogy esetleg kiderül, miért nem tetszett neki a blog, emiatt kicsit hiányérzetem van. Tök jó, hogy igaz történet alapján készült, és a blog is elérhető még. A plakátjai nem nagyon tetszenek, ezért nem közülük választottam képet. Egyébként, talán belenézek.:)

5 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszett. Ugyanezek miatt, hogy igaz történet, van blogja stb.
    Én is igy voltam a végével.
    Azért a könyvet már nem olvasnám el szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Én még csak szemezgetek a már beszerzett filmmel, de még nem került sor rá. Egyre jobban érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszett.
    Az Egyszerűen bonyolult se rossz, érdekes, hogy MS abban is süt-főz.

    VálaszTörlés
  4. Igen, nem volt rossz az Egyszerűen bonyolult sem. Ez a film azért jobban tetszett annál.:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem mindkettő érdekes, nem egy szokványos történet. Főleg a végére nem ilyenre számítanék. Nekem mindkettő tetszett.

    VálaszTörlés