My Own Worst Enemy

My Own Worst Enemy 1x03-09

2008. december 28.   -   1 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: cancel, megnéztem, my own worst enemy
írta: sajtosrolo
Annyi lehetőség lett volna ebben a sorozatban, végtelenül sajnálom, hogy ez így ennyi volt. Még lezárás sincs. Mondjuk bele tudtam gondolni valami befejezés-félét, úgyhogy szerintem el lehet viselni.
Az utolsó rész egy budapesti helyszínnel kezdődik, ezt csak érdekességként említem meg.
Most, hogy felelevenítem a látottakat magamban, akadtak vicces pillanatok: pisztoly - "a francba, ez eltört!" = Henry kiürítette a tárat. A Csingilinges utaláson is mosolyogtam.
MyOwnWorstEnemyPhoto
Ügyesen egyensúlyoztak a családapa élete, és a veszélyes bevetések közt, és a legjobbat hozták ki az egészből. Csak azt tudom mondogatni, hogy mennyire tetszett, semmi negatívumot, tényleg.
Korábban nem igazán másztam bele a szereplőlistába, most írok néhány nevet még: Taylor Lautner (ő volt Jacob a Twilightban), Mädchen Amick (Twin Peaks, Gossip Girl, Californication), James Cromwell (Six Feet Under, 24), Omid Abtahi (Over There, Sleeper Cell), Saffron Burrows (Boston Legal), Mike O'Malley (My Name is Earl), és kisebbfajta sokként ért, hogy a Reszk. betörőkből az apa (John Heard) volt a Prison Break-ben Sara apja is. Most, hogy frissen láttam a filmet, felismertem itt.
Sajnálom a kaszát, az egyik legjobb újoncnak tartom.

My Own Worst Enemy 1x01-02

2008. október 30.   -   4 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: megnéztem, my own worst enemy, pilot, season premier
írta: sajtosrolo

A legfigyelemreméltóbb idei újonc eddig, azok közül, amiket láttam.

my_own_worst_enemy

Nagyon nehezen tudom spoilermentesen leírni miről szól, illetve jellemezni, de a szándék megvan: A főszereplő kettős személyiségű. Az, hogy miként, nem olyan egyszerű, és nem akarom elrontani a "meglepetést". Van egy családapa féle tisztességes élet, és egy kém bonyolult, veszélyes énje. Hogy mi történik, amikor ezek összemosódnak? Hát, ezt próbálja nagyon jól megmutatni ez a sorozat, de nem írtam mindenről, ez csak a fő szál. Na, jó, ha már kémes, van egy titkos szervezet is, akik... Ennyi, tényleg hallgatok a történet többi részéről.
Helyenként az Aliast jutatta eszembe. Felületesen nézve annak a továbbfejlesztett változata is lehetne, férfi főhőssel.
Christian Slateren kívül a szereplők közt van Alfre Woodard (Született feleségek), mást szerintem nem olyan fontos említeni.
Két rész egyszerre, és alig várom a harmadikat!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése