Gossip Girl 1-2. évad

Gossip Girl 2. évad

2009. május 28.   -   7 komment

írta: sajtosrolo

Már nem hatott az újdonság erejével, mint az első évad idején, de azért sikerült tartania a szokásos szintet. Ami kezd problémás lenni, hogy lassan mindenki kavart mindenkivel, ami egy idő után sok lesz. De még bírom.
Chuck és Blair továbbra is a kedvenceim. Előbbi kicsit béna haját elnézem.:) A Dan-Serena páros kezd unalmassá válni.

Megtudhattuk, hogy Blair Gilmore-t néz, meg Damagest, Jenny pedig szereti a Twilight-ot, legalábbis Lily-nek nagyon lelkesen beszélt róla (lehet, hogy csak az elterelés miatt, de akkor is mosolyogtató volt). :)
Arról még nem is írtam, hogy mennyire tetszik, amikor NY-ot mutatják.

Egy vendégszereplőt megemlítek: Desmond Harrington (Rescue Me-Troy, Dexter-Quinn).
Hát, most nem tudom, mire számíthatunk a 3. évadban, hiszen vége a középiskolának. Kristen Bell hangjának jelen kell lennie, a címhez hűnek kell maradni. Valahogy tartok az egyetemesdi/középiskola utáni dologtól, kíváncsi leszek, hogy oldják meg - amikor elbizonytalanodom afelől, hogy nem romlik el a sorozat, eszembe jut, hogy ezek röpködnek össze-vissza, úgyhogy az esetleges távolságok könnyedén áthidalhatók - már akinek, és ha lehet repülni. Szóval várom a folytatást, és nagyrészt bízom a sorozatban.
Spoilerekkel folytatom:

gossip-girl-season2-finale-poster
Bart Bass halálára nem számítottam, eléggé meglepett. Szegény Chuck!
Michelle Trachtenberg-et visszahozni, hát... nagyon utáltam, de most jót mulattam rajta. Blair jól kicseszett magával.:D Mivel B-ről van szó, nem hiszem, hogy félteni kell.
Lily és Rufus kapcsolatát nem tudom "megérteni". Ezt is csak húzzák az írók, valahogy mindig jön valami gubanc.
Vanessa és Nate: amikor kezdtem elfogadni, hogy ők egy pár, szétmentek. Kétszer. 

Jenny még maradt a suliban, általa is jöhetnek majd új mellékszereplők.
Az évadzáróban nem tudtam nem gondolni arra, hogy milyen lenne, ha Kristent megtalálnák...:) De sajnos nem így történt. Egyébként szerintem, ha úgy alakítanák a sztorit, simán sor kerülhetne erre. Vagy nem, de akkor meg valami másban jó lenne látni Kristent.
Na, csak az számít így az évad végén, hogy Chuck és Blair összejöttek, úgyhogy nyugodt a kis lelkem.:)
A nyár elmúltával folytatódik a sorozat, természetesen nézni fogom továbbra is. 

Valley Girls

2009. május 26.   -   4 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gossip girl, megnéztem
írta: sajtosrolo

avagy Gossip Girl 2x24 gogi-valley-girls-poster
Ez (lett volna - bár most úgy tűnik, nem teljesen halott a projekt) a Lily fiatalkori életéről szóló spinoff felvezető része.
Egész jól oldották meg, hogy tényleg úgy tűnjön, hogy abban az időben játszódnak a visszaemlékezős jelenetek. Brittany Snow szerintem nem jó választás Lily-nek, de ez egyéni vélemény.
Még néhány ismertebb vendégszereplő: Krysten Ritter (VM),  Ryan Hansen (szintén VM, vagy Party Down, alig ismertem meg), Matt Barr (Harper's Island, illetve OTH), Andrew McCarthy (Lipstick Jungle).
Zenélt a No Doubt, valamikor a dínók korában hallgattam őket, most kedvem lett újra.
Túl sokat vártam ettől a résztől, ahhoz képest... Ha már elterveztem, hogy kap külön bejegyzést, akkor legyen is így

Gossip Girl 2x06-09

2009. január 10.   -   3 komment

írta: sajtosrolo

gogi-2x09-jennyNem voltam elájulva az évadtól, fel is függesztettem. Aztán visszakapcsolódtam, és a 6. rész, az egyetemes egész jó lett, majd utána Chuck és Blair... Az nagyon szórakoztató volt.:) Jenny története is érdekesen alakul.
Néha eléggé meg tudok döbbenni, miket bele nem tesznek ebbe a sorozatba, némelyik nehezen is hihető, de nem baj.
Néhány spoiler:
Chuck és Blair, úgy örültem volna nekik, de valójában a játék sokkal jobb, és az tényleg az egyetlen, ami működik köztük.
gogi-2x09-blair-chuck
Jenny (minden résszel egyre csak nőtt a fekete kihúzás a szemén, ha így folytatják, még pár rész, és az egész arca csak egy fekete paca lesz - nem tehetek róla, ami sok, az sok) dolgai egészen addig tetszettek, amíg el nem ment otthonról, ki tudja, hogy most mit fog csinálni. Na, és Nate, nem igaz, végre összejöhetnének, amire az első évad óta várok, de úgy néz ki, sajnos az írók nem akarják.

Pletykafészek

2008. december 28.   -   1 komment
Kategóriák: Csak úgy...   Címkék: gossip girl, szinkron
írta: sajtosrolo
Úristen... ez fizikai fájdalmat okozott. Valójában csak a narrálás csapott pofon, de az épp elég volt. Kristen Bell hangja imádnivaló, de ez az affektálós szörnyűség teljesen más színben tünteti fel az egész sorozatot. Ami a xoxo helyett volt, az is fájt, akárcsak a Pletykacica.
A szereplők szinkronjával semmi bajom, hozzá lehet szokni. Tulajdonképpen a narrálást is el lehet viselni, de ha nem muszáj, akkor inkább nem hallgatom.
Csak azokat sajnálom, akik nem látták eredetiben. Akinek van rá lehetősége, inkább úgy nézze.

Gossip Girl 2x01

2008. szeptember 11.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gossip girl, megnéztem, season premier
írta: sajtosrolo
Ezt a visszatérőt vártam a legjobban.
gossip_s2_poster_chuck
Nem vettem észre semmi negatív vagy pozitív változást, pont olyan ez a sorozat, amilyen volt. A karakterek sem változtak semmit (szerencsére).
Rögtön az elején kaptunk egy kis meglepő helyzetet, mert egy szereplő nem is az volt, akinek hinni lehetett, így egyből be is jött a képbe egy új szál, és szereplő is. A szereplő nem hiszem, hogy hosszú ideig marad, viszont feltételezem, a botrányt biztosítani fogja.
Chuck új hajszerkezete elég béna, remélem, hogy nem fog állandósulni nála.
Serena és Dan igazából is egy pár, ezt nem olyan régen tudtam meg, és így ennek az információnak a birtokában furcsa volt őket látni.
Na, akkor most pedig a sztoriról:
Elolvasom »

Gossip Girl 1x17-18

2008. június 19.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: évadzáró, gossip girl, megnéztem
írta: sajtosrolo
I'm Chuck Bass.
És mennyire szeretem is érte! Két rész alatt kétszer hallhattuk ezt tőle, és persze nem csak egy egyszerű bemutatkozást jelentettek. (Így kell írni, gondolom angolul, vagy legalábbis remélem. Az angol tudásom változatlanul a nullával egyenlő.)

Képet is szerettem volna, de nem találtam megfelelő jelöltet, és újabb Ed Westwick képpel nem akartam gazdagítani a GoGi bejegyzéseket. Úgyhogy csupasz lesz. A bejegyzés.
Tehát Chuck... az Chuck. Blairt pedig nem kell félteni, vagy sajnálni, az egészen biztos.
Kanyarodjunk kicsit vissza az édes kis Georgie-hoz. Megkapta az alattomos ribanc, és személy szerint örülök, hogy nem hagyták az utolsó részre a dolgot. Van egy olyan érzésem, hogy ha kifulladni látszik a sztori, akkor visszatér még valamilyen formában. Valójában csak tipp. Azért elég vicces, hogy egy olyan egyszerű tényező, mint a szülei, jelentették a megoldást.
Azt hittem Serena rendesen gyilkolt - fegyverrel, késsel, ilyesmi. Ja, ez nem az a sorozat? Bocsi. Szóval nem volt olyan borzalmas dolog, amit "tett". Nem is ő tehetett róla, csak ormányost csinált belőle. Az meg, hogy szétmentek Dannel, annyira nem meglepetés, túl idillikus lett volna, kell egy kis változatosság.
Nate és Serena? Örülök, hogy nem Vanessa, de annak nem, hogy nem Jenny. Én még mindig azt szeretném. Bár igaz, hogy ez egy lezáratlan ügy volt.
A következő évadban nem egyetemre kéne menniük? Úgy rémlik, volt valami érettségi mizéria. Kicsit elvesztettem a fonalat. Sebaj, majd kiderül.
Végre letudva. Nem is tudom mióta meg akartam már nézni.
Nem nevezném egy bosszankodós évadlezárónak. Olyan semmilyen, persze attól még a sorozat változatlanul egy, a kedvencek közül.

Gossip Girl 1x15-16

2008. május 17.   -   1 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gossip girl, megnéztem, néznivaló
írta: sajtosrolo

Úristen. Úristen!
Ha ezek után valaki még azt mondja, hogy nem érdemelte meg a sorozat a 2. évados rendelést...
Ez iszonyatosan durva befejezés volt! (Egymás után láttam a 2 részt egyébként.) Alig várom a következőt!
Fordulatos, meghökkentő, igencsak ügyesen megírt részek voltak, főleg a 16-os.
Gossip Girl 1x16
A túloldalon már spoilerek is vannak. Nagyon!

Elolvasom »

Gossip Girl 1x14

2008. május 1.   -   2 komment
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gossip girl, megnéztem
írta: sajtosrolo
A kényszerszünet után újra itt van, és beszámol a manhattani elit botrányairól a Gossip Girl. :) Az első, amit figyeltem, az a szereplők külsejének módosulása, változása. Mivel eltelt egy kis idő a 13. és 14. rész forgatása között, nem nézhetnek ki teljesen ugyanúgy. Csak a hajak nőttek, felületesen vizsgálva. Elsőnek Chuck haja volt, amit egyből kiszúrtam, (naná :D ) de még ott volt Dan, Nate, és Eric is. Más azt hiszem nem volt, akinél feltűnt volna.
A sztori: Blair és Jenny háborúja. Elég borzasztó az egész, (bár szórakoztató) Jenny csak kinövi, nem áll jól neki ez a változás. Blair meg kapja csak vissza a régi "pozícióját", hozzá illik. Meg is lepődtem azon, hogy bebújt a csigaházba, és az "öregasszonyos" öltözék (kendő+napszemüveg) meglehetősen szörnyű volt. Ráadásul feltűnőbb jelenség volt abban a szerkóban, mintha nem próbálta volna álcázni magát... Szerencse, hogy Serena ott volt.
Gossip Girl 1x14 Chuck
Szegény Chuck most épp nem is rosszalkodott, mégis őt gyanúsították a huncut kis csomagokért. :D
Kíváncsi leszek az új szereplőre S múltjából. Várom az új fejleményeket.

Gossip Girl 1x13

2008. január 20.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: finálé, gossip girl, megnéztem
írta: sajtosrolo

Finálé. Mire képes egy üzenet… Jó befejező rész volt, figyelembe véve a körülményeket is. Itt természetesen a sztrájkra gondolok. Valamennyire örülök, hogy letudtam, és ugyanígy akarok lenni minél hamarabb a többi újonccal is, ami érdekel. Más biztos remekül kihasználja a sok plusz időt, amit ad a sztrájk. Én nem tartozom közéjük, az biztos. Eltértem a tárgytól: várom a folytatást, én szeretem ezt az egész sztorit, a szereplőket, mindent.
 

Gossip Girl 1x11, 1x12

2008. január 19.   -   hozzászólok
Kategóriák: Sorozat   Címkék: gossip girl, megnéztem
írta: sajtosrolo

1x11: Nem semmi, Chuck olyan sokat szerepelt, hogy más alig kapott helyet a képernyőn… Más véleményem nincs a részről, hiányoltam, és kész.:)
 
1x12: Semmi extra, Chuck visszatért, ezt leszámítva egy átlagos rész. Volt ez a kis ügy az iskolában, ami le is záródott. Már azt hittem, ők olyan kiváltságosak, hogy tanulniuk sem kell.:) Ezt csak azért írtam, mert ahhoz képest, hogy középiskolások, nem igazán volt még szó a tanulásról. (Ezért is tartom kicsit újszerűnek a sorozatot.) Lekötött a rész, mint ahogy szokott. Viszont nagy világmegváltásra nem számítok az utolsó részben.


Gossip Girl 1x01

2007. szeptember 27.   -   hozzászólok

írta: sajtosrolo

Lehet, hogy gáz, de nekem ez nagyon tetszett!
A szőke csajt már láttam 1-2 filmben, amik tetszettek is, (Négyen egy gatyában -> aranyos kis film, és anno a könyv is jó volt, a plakát balra) szóval már csak a színésznő miatt is vártam az első részt. A másik csaj is ismerős volt. (Legelsőnek a Surface ugrott be, aminek a nézését abbahagytam, mert nagyon untatott az egész.)
A buszos reklámot egyből kiszúrtam, pedig nem szokásom az ilyesmi. Vicces volt.:)
Elég sok a zene benne, de engem nem zavar.
Ja, és hát persze, ami nagyon motiváló volt abban, hogy megnézzem, az Kristen Bell narrálása. Még mindig siratom a VM-et, de talán ezzel nem csak én vagyok így...
Kíváncsi leszek, megcsinálják-e igaziból azt a Gossip Girl blogot. (Vagy már létezik is? Korábban kerestem, de én nem találtam semmit.) Nem tudom, erre mennyi az esély, de ha befut, akkor talán nem reménytelen.
Ja, és már itt pihen a 2.rész, szóval a feliratban nagyon bízom, hogy lesz, mert anélkül nincs értelme sajnos néznem.
Kicsit nagyon sok a photoshop, de attól függetlenül szerintem jó ez a kép:  

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése